05 março 2012

CRÓNICA CONCERTO EVIL CONDUCT


O evento já levaba tempo marcado entre os concertos que há que ir ou ir, ubicado no local Boston Arms de Tufnell Park (pola porta situada na parte traseira do local que dá á sala de festas do mesmo, nós fumos pola dianteira e case entramos a uma pinchada House que havia no local principal) ainda que as pintas dos da porta era parecida em ambos eventos. Capacidade apróximada do local 500 persoas comodamente e 600 com problemas de espazo para os que gostam de estar na parte traseira de braços cruçados e apertura de pernas ao mais puro estilo american western, ben acondicionado, con sala modelo camara de gás para fumadores pero o que si se botou em falta já que estamos no primeiro mundo é o serviço de roupeiro.

Falando do ambiente diremos que moi saludavel sobre 200 pessoas ou algo mais número mais que aceitavel para a quantidade de eventos que coinciden cada fim de semana, aquí ser um malvado tatuado ata as ingles e o pan de cada dia e a gente polo geral nom tem que demostrar que é o mais malo do evento, incluso podense escoitar ao pasar polo teu carom, um excuse me! ou sorry mate!, incluso dentro do alcoolismo existente no 99,9999% periodico puro dos axistentes.

Falando do evento concretamente pois que dizer que as hamburguesas com patacas do Sr Turko do lado da parada de Manor House son boas, baratas e o gicho eche moi falador e as cervejas do Pakistaní do lado do concerto cundiron mais do que custarom, e isso é o que podo contar dos 4 primeiros grupos já que ainda que começou tarde nom sei se chegamos cedo e despois tocaron esses 4 grupos em tempo record ou tentamos fazernos á ideia de que era assim para poder sair a embriagarnos como é debido e depois uma cousa levou a outra e o espaço tempo mudou a nossa perceiçom.

Chegamos á metade de The Guv`nors um grupo que musicalmente é decente pero tem bastantes carencias, começando polos video clips cutrons que se marcan e rematando porque o cantante movese menos no esceario e com menos graça que um mojon seco. Polo tanto eu doulhe um 6,75 e se fai um trabalho de reforço ponholhe o notavel.




E por fim chegou o momento de Evil conduct, a sensaçom previa era entre incertidume de se compensaria o pastom gastado e sobre todo jubilo e alegría semenlhante á da juventú do papa coa visita a España do santo pontifice. Polo tanto igual a puntuaçom do evento já esta um pouco condicionada, mais bom, procurade, comparade e se encontrades uma opiniom que vos pareça melhor, que vos dem polo cú!!!

Aguardaba algun tema mais do RULE O.K. que é o que me pom palote agora mesmo junto com o mitico King of Kings e sengundo lembro agora só botaron as míticas das que fizerom videoclips “Home Sweet Home” e “Skinhead till I die” e polo demais de cada disco as cançons ao meu entender que mais encenden ao público, semelha que ao ser en London o festi quixeron por tuda a carne no asador e assim foi.




Pola minha parte penso que tivem um primeiro achegamento moi emotivo com o cantante quando ao estar um ao carom do outro e entrelazarse as miradas acompanhado isto com um silencio incomodo só ocorreseme a min dizerlhe: Pois pareze que nom viu moita gente, nom? Ao que el contestou com um gesto que daba a entender algo assim como: Eche o que há amijo!!!.



Pouco mais ocorrerou, post-pinchada á que na que nom ficou nem o tato já que fechaba o metro, umas poucas cervejas mais em Candem Town, revisitamos ao amijo turko que debe viver na trastenda porque sempre esta alí ao pé do canhom e casinha que ao dia seguinte havia que madrugar para colher o autocarro de volta.





Um comentário: