28 janeiro 2011

Concerto de Terror e First Blood em Vigo

Nesta quinta-feira 3 de fevereiro a partir das 21.00 na sala mondo de Vigo poderemos desfrutar de dous reconhecidos grupos da escea Hardcore internacional como som Terror e First Blood. O cartaz completam-no os californianos Lionheart e os neoiorquinos Backtrack. Bom concerto para os amantes do Hardcore. Vemos-nos em Vigo.

27 janeiro 2011

Concerto de Skarmento em Compostela

Skarmento leva 10 anos já tocando e inundando os nossos ouvidos de Punk-Rock do bom. Por isto organiçam um concerto de balde no Bartolo (Compostela). Concerto recomendado pola nossa parte.

26 janeiro 2011

Nasce o blogue da PunkOi! Vedra Crew

A PunkOi! Vedra Crew nasce na cidade de Ponte Vedra, é uma organizaçom sem animo de lucro que tem como objectivo organiçar concertos de diferentes estilos (Oi!,Punk, Punk Rock, etc)  animados pola possibilidade de dinamiçar a escea da Capital e nom ter que despraçarnos a outras cidades da Galiza.
Se nom temos um grande número de concertos organiçados nom é por ganas senom por nom ter umas instalaçons fixas onde realiçalos ou por ter demasiados inconvintes nos que já fizemos algum.

O objectivo deste blogue é publicitar e compartir as nossas actividades com todo aquel que tenha interese e poder formar vinculos com gente com ganhas de trabalhar e colaborar e poder chegar a fazer com o passo do tempo mais e melhores cousas.