Mais de uma semán depois do concerto do ano em Ponte Vedra (tempo mais que necesario para repornos da festa) tentaremos fazer um resumo do que foi o evento, ainda que quase excusamos de fazelo já que alí estivo quase todo o mundo, tanto os que nom perdem um concerto como os que nom aparecem nem aos postres. Todo começou entrado o meio día quanto tivemos que ir buscar ao grupo catalan ao aeroporto, os quais pareziam algo surprendidos pelas inclemencias meteorológicas, o que vem sendo um dia estupendamente soleado para nós para eles era un frio e insufrivel día invernal.
Chegados a Ponte Vedra com o tempo justo para comer, a mesa estava servida e nos postres os barceloneses premiarom com elogios o nosso bom fazer culinario comparando-o sobre tudo com anteriores vivencias em outras partes do mundo o qual animou á crew para seguir prácticado o DIY gastronómico em próximos eventos.
Sem tempo para muito mais e entrados nos primeiros compases da tarde iniciamos a nossa marcha para o Liceo Mutante onde ía a producirse o evento e em aquela altura aguardabannos os grupos (nobody´s fool + samesugas, os secret army considerarom melhor rascala durmindo a siesta ou fazendo cousas que nem quixemos preguntar já que tocabam cos instrumentos de prestado), para iniciar as provas de som, neste ponto nom podemos deixar de agradecerlhe a Rubén (Don ramiro) os seus conhecementos de logistica os quais forom aplicados para montar todo o tenderete, polo que esto debería reportarlhe pontos extra nas oposiçons á telegaita.
Como anunciamos todo estava presto para iniciarse ás 21H por normativa da sala e a vicinha do lado. Ás 20:30 já tinhamos asistentes entrando pola porta polo que todo auguraba uma boa entrada, bom isso e ás mais de 60 entradas anticipadas, suponhemos que isto sería polo amor á musica da gente e as boas intençons que o natal inspira ano trás ano e nom pelos continuo spam feito por nós dias trás dia desde fai 2 meses.
Ás 21:15 começou o primeiro grupo NOBODY´S FOOL, os debutantes chegados desde Don ramiro que demonstrarom que esta currando altamente neste projecto e polo ouvido neste concerto nom nos vam deixar indiferentes com o passo do tempo.A súa posta em escea foi composta por 11 temas propios e 2 versons a que lhe dá nome ao grupo original do grupo Vicious Rumours e “The harder they come” de Jimmy cliff. Nom som moi guapos pero vinherom limpos e parace que som trabalhadorinhos.
Depois de um breve descanso foi a turma dos compostelanos SAMESUGAS, que dizer deles, chegarom com um novo Lp baixo o braço (deveriades mercalo porque é umas das joias patrias musicais que arrepentiredesvos de nom ter mais tarde ou cedo,http://lixourbano.com/ ) e um público já rendido ante eles por anticipado, e nom decepcionarom a verdade caldearom o ambiente como o que mais e brindaronnos unha actuaçom de uma hora aproximadamente que deixou a tudo o mundo com um doce sabor de boca.
Quando só ficava uma hora para que as badaladas de media noite convertisem este grande concerto e uma orgía de alcool e depravamento, chegou a hora do grupo estrangeiro SECRET ARMY, os chavales pesse aos seus exitosos grupos anteriores e os exitos acumulados com este som do mais campechanos, nom tenhem moitas esixencias e paranse com todo o mundo para assinar autografos e para fotografarse (as vezes mal que lhes pesse :D). Qué dizer da actuaçom, presentarom temas novos como o que já está colgado pela rede “uprising” pero a gente botouse enrriba de eles com os seus clássicos ( Top boys, Secret army, Misty days...), coreando, bailando e recibindo em agradecimento pola calurosa bem-vinda desde a bateria camisolas e algum disco dos seus anteriores trabalhos.
Penso que o evento nom defraudou a ninguem, um dato objectivo de que isto foi assim é que todo mundo seguiu exaltado e animado até incluso depois de que a bilha da cerveja rompese e tivesemos que seguir bebendo uma horrivel cerveja de lata de dubidosa procedencia.
Só fica desde a nossa organizaçom agradecer a presenza de toda a gente que alí estivo e o bom ambente que criarom, aos grupos por ser tam humildes e deixarse levar por nós e pola nossa precaria situaçom, a Raphita pola súa colaboraçom no tema logístico, aos que colaborarom a que chegasemos a onde nom podiamos, a Iago da Guarda ao que com este gesto aguardamos que se lhe abrande o coraçom e nos ceda alguma foto e a tudos os que se nos olvidam pero que estam nos nossos coraçons, a todos vós... QUE DEUS VOLO PAGUE, POR QUE O QUE VEM SENDO NÓS...!!!
Para ver as fotos do concerto---> http://www.flickr.com/photos/iagohxc/6584321003/in/photostream/
Nenhum comentário:
Postar um comentário